Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AP”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”).
AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikojë e përditësojë PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të AP. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AP duhet të vlerësojë nëse ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AP.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.
Struktura Organizative, Organigramës, Strukturës së Pagave të Agjencisë Kombëtare të Pyjeve, të dhënat janë të caktuara bazuar ne VKM Nr. 570, datë 17.7.2019 “Për krijimin, organizimin dhe funksionimin e Agjencisë Kombëtare të Pyjeve”, Urdhri Nr. 192, datë 18.11.2022 “Për miratimin e strukturës dhe organikës së Agjencisë Kombëtare të Pyjeve” (bashkëlidhur)
Struktura e pagave të punonjësve të AKP, “Urdhri Nr. 192, datë 18.11.2022 “Për miratimin e strukturës dhe organikës së Agjencisë Kombëtare të Pyjeve” (bashkëlidhur).
Funksionet dhe detyrat e Autoritetit Përgjegjës janë si më poshtë të përcaktuara në Rregulloren miratuar me Urdhrin e Ministrit të Turizmit dhe Mjedisit me nr. 178 datë 20.05.2022, “Për Miratimin e Rregullores së Brendshme të organizimit dhe funksionimit të Agjencisë Kombëtare të Pyjeve” neni 3 si me poshtë:
Funksionet e Agjencisë Kombëtare të Pyjeve
Sa i përket CV dhe pagave të nëpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit ju bëjmë me dije se subjekt deklarimi në ILDKPI janë si më poshtë:
Format kërkese/Shpjeguese (Hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim)
Hapat shpjegues mbi kërkesën për informacion
Çdo person gëzon të drejtën e njohjes me informacionin publik, pa u detyruar të shpjegojë motivet.
Çdo person ka të drejtë të njihet me informacionin publik, nëpërmjet dokumentit origjinal, ose duke marrë një kopje të tij në formën ose formatin që mundëson akses të plotë në përmbajtjen e dokumentit.
Kërkesa për informim bëhet me shkrim dhe dërgohet dorazi, me postë ose me postë elektronike, duke paraqitur saktë identitetin e kërkuesit dhe nënshkrimin e tij.
Kërkesa për informim duhet të përmbajë: 1. emrin dhe mbiemrin e kërkuesit; 2. adresën postare ose elektronike ku kërkohet të dërgohet informacioni; 3. përshkrimin e informacionit që kërkohet; 4. formatin në të cilin preferohet informacioni; 5. çdo të dhënë që kërkuesi gjykon se mund të ndihmojë në identifikimin e informacionit të kërkuar. Kërkesa për informim trajtohet nga ana e agjencisë sa më shpejt që të jetë e mundur, por jo më vonë se 10 ditë pune nga dita e dorëzimit të saj.
Kur kërkesa është e paqartë në lidhje me përmbajtjen dhe natyrën e saj, agjencia kontakton menjëherë personin për të bërë sqarimet e nevojshme, por gjithnjë jo më vonë se 48 orë nga data e paraqitjes së kërkesës.
Në qoftë se pas shqyrtimit të kërkesës agjencia konstaton se nuk e zotëron informacionin e kërkuar, jo më vonë se 10 ditë kalendarike nga data e dorëzimit të kërkesës, ia dërgon atë Autoritetit kompetent, duke e vënë në dijeni edhe kërkuesin.
Shërbimet e administratës publike janë pa pagesë. Dhënia e informacionit mund të bëhet kundrejt një tarife, të përcaktuar më parë dhe të bërë publike nga agjencia në faqen e tij të internetit dhe në mjediset e pritjes së publikut.
E drejta e informimit kufizohet vetëm sipas rasteve të parashikuara në nenin 17 të ligjit nr.119/2014 “Për të drejtën e informimit”.
Model kërkesë për informacion 2021 (modele tip)
Procedurat për shqyrtimin e ankesave
Format Ankese (model tip)
Rezolutë e Kuvendit të Shqipërisë
Planet strategjike të punës
Raporte monitorimi/auditimi (p.sh:KLSH)
Dokumente të tjera që përmbajnë tregues të performancës së autoritetit publik
Të Gjitha të Drejtat e Rezervuara AKP